Kategori
- Vitt snus
Varumärken
A
C
E
F
G
H
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
V
W
X
Z
Kategori
- Göra Eget Snus
Upptäck
Du kan enkelt spåra din leverans från oss under "Spåra min order" här nedan. Observera att det endast går att spåra ditt paket efter att du har mottagit din leveransbekräftelse tillsammans med spårningsnummer via mejl.
I sällsynta fall kan det inträffa att din leverans blir någon dag försenad. Du kan enkelt se när ditt paket förväntas levereras via din spårningslänk. Skulle du uppleva mer än 5 dagars försening ber vi dig att kontakta oss via webbformuläret här så hjälper dina vänner på kundservice dig vidare.
Klicka här för att komma vidare till alla våra erbjudanden
Ångerrätten på Snusbolaget börjar löpa direkt efter att du hämtat ut ditt paket. Inom 14 dagar efter att du hämtat ut din leverans vill vi att du skickar tillbaka paketet till oss.
För att ångra ett köp behöver du som Kund meddela kundtjänst på mail eller över telefon. Kundtjänst kommer då att skicka ut en länk där du fyller i dina uppgifter. En QR Kod skapas sedan som du mottager via sms, mejl eller postnords app.
Kund kan sedan besöka sitt postnordombud, visa upp QR koden och lämna in paketet (ombudet kommer att skriva ut fraktsedeln kostnadsfritt).
Behandlingstiden för ett ångrat köp är upp till 14 dagar från att varorna mottas av oss. Kundtjänst meddelar dig via mejl när returen är hanterad. Du får återbetalningen inom 2-5 arbetsdagar från det att vi har hanterat din retur. Har du beställt mot faktura så kommer den helt enkelt att strykas.
Kunden kan även använda ångerblanketten som Snusbolaget tillhandahåller på webbplatsen här. Returnerar Kunden sin beställning på annat sätt än med hjälp av QR-koden står Kunden för eventuell kostnad för returfrakt och ansvarar även för varans skick under returfrakten.
Se mer info under våra Köpvillkor – 8. Ångerrätt.
Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss på telefon under våra öppettider. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering och vi vill göra allt för att hjälpa dig! Har paketet redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.
Snusbolaget förbehåller sig rätten att debitera kostnaderna för den hantering som uppstår vid ej uthämtade paket. Därför tar Snusbolaget ut en avgift om 100 kr om ett paket ej hämtas ut. Försändelsen ligger hos postombudet i 7-14 dagar (beroende på fraktsätt) innan den returneras till Snusbolaget. Om du ångrar ett köp och vill returnera varan, behöver du först hämta ut paketet och därefter returnera enligt beskrivning i våra Köpvillkor – 7. Leverans och transport.
Om du har lagt en order och du inte fått en orderbekräftelse kan något av följande ha hänt:
Om det inte ligger i din skräpkorg - hör av dig till oss så hjälper vi dig!
Var kan jag se information om mina tidigare ordrar?
Du kan se samtliga dina tidigare ordrar under Orderhistorik på Mina sidor.
Information om frakt
Information om våra fraktalternativ finner du under vår sammanställning om frakt- och leveranstid.
Kan jag beställa till utlandet eller med utländska betalningsmedel?
Från Snusbolaget så kan du tyvärr endast beställa inom Sverige och med svenska konto-/kreditkort.
Vilka betalningssätt kan jag använda?
Du kan välja dessa betalningssätt
Hur får jag min faktura?
Du får fakturan från Klarna till din mejladress som du angav vid beställningen. Om du av någon anledning inte kommer åt ditt e-postkonto, skriv in till Klarna som kan skicka ut fakturan via brev.
Hur använder jag Snusbolagets rabattkoder?
Här kan du läsa mer om Snusbolagets rabattkoder, allt du behöver veta för att använda koderna och hur du går tillväga om något inte fungerar.
Något har gått snett med min betalning vem ska jag ringa?
Har du valt Klarna som betalsätt är det Klarna du ska kontakta på 08-120 120 10. Du kan kontakta Klarna t.ex om:
Kontakta dock oss på Snusbolaget om fel summa är dragen via ditt betalkort eller om du har fått fel summa på fakturan.
Hur fungerar prenumerationer på Snusbolaget?
Du kan skräddarsy dina snusleveranser och prenumerera på över 100 olika sorters snus och blanda hur du vill. Om du vill prenumerera på en snussort eller flera snussorter är det bara att gå in på produktsidan av produkten du vill prenumerera på och lägga till en prenumeration i varukorgen genom att klicka på "Börja prenumerera". Minimum att prenumerera på är 10 dosor.
När du har valt de produkter du vill prenumerera på, gå till varukorgen.
Du kan själv välja hur ofta du vill få snuset hemskickat:
Under "Slutför köp" skriver du in dina uppgifter och när du sedan klickar på stora Slutför köp-knappen är allt klart. Ordern skickas sedan, enligt ditt intervall, direkt till dig.
Betalningen sköter du som vanligt med Klarna eller kort och prenumerationen har ingen bindningstid.
Inga fraktkostnader tillkommer.
Reklamationspolicy
Se våra fullständiga köpvillkor för detaljer kring vår reklamationspolicy.
Det är fel på min vara, vad gör jag?
Har du fått en defekt produkt från oss? Det ska inte behöva hända. Därför är det viktigt att spara de defekta produkterna och kontakta oss så vi får möjlighet att hjälpa dig vidare. Om de defekta produkterna slängs innan reklamationen är fullständigt genomförd finns det risk att reklamationen inte godkänns.
Kontakta Snusbolagets kundservice så snart som möjligt efter att felet upptäckts, detta görs på mail eller över telefon. I samband med reklamation ska beställningsnummer samt orsak till reklamationen uppges, inklusive bild på varför du önskar reklamera. Du får då en kostnadsfri fraktetikett som sedan är giltig i 14 dagar.
Min vara är förstörd vid transport
Det är tråkigt när det väl händer och det är bara att höra av dig till oss så hjälper vi dig. Viktigt att du tar ett foto på paketet och sparar de förstörda varorna tills reklamationen är fullständigt genomförd.
Vi ser fram emot att hjälpa dig. Kontakta oss på denna sida.