Kundservice
Mest ställda frågor
Hur legitimerar jag mig vid hemleverans?
Hemleverans kräver ett korrekt mobilnummer och vid leverans sker en ålderskontroll genom uppvisande av giltig legitimation.
Var hittar jag min orderbekräftelse?
Om du inte har fått din orderbekräftelse kan det bero på följande:
· Felaktigt angiven e-postadress.
· Bekräftelsen har hamnat i din skräppost.
Om du av misstag angivit en felaktig e-postadress kan vi tyvärr inte ändra den i efterhand. Kontakta oss gärna så kan vi bekräfta om vi har mottagit din beställning
Hur spårar jag min leverans?
Spåra din order
Här hittar du aktuell status och beräknat leveransdatum för ditt paket. För att spåra leveransen behöver du fylla i ditt ordernummer som du mottagit i din orderbekräftelse, samt ditt postnummer.
Du kan alltid spåra din order när du loggar in på Mina sidor.
Observera att det endast går att spåra ditt paket efter att du har mottagit din leveransbekräftelse tillsammans med spårningsnummer via mejl.
Distributörerna skickar även en spårningslänk via mejl, sms eller app, så att du kan följa ditt paket när de har mottagit det från oss.
Hur startar jag en prenumeration?
Hur fungerar prenumerationer på Snusbolaget?
Du kan skräddarsy dina snusleveranser och prenumerera på över 100 olika sorters snus och blanda hur du vill. Om du vill prenumerera på en snussort eller flera snussorter är det bara att gå in på produktsidan av produkten du vill prenumerera på och lägga till en prenumeration i varukorgen genom att klicka på "Börja prenumerera". Minimum att prenumerera på är 10 dosor.
När du har valt de produkter du vill prenumerera på, gå till varukorgen.
Du kan själv välja hur ofta du vill få snuset hemskickat:
- Varannan månad
- En gång i månaden
- Varannan vecka
Under "Slutför köp" skriver du in dina uppgifter och när du sedan klickar på stora Slutför köp-knappen är allt klart. Ordern skickas sedan, enligt ditt intervall, direkt till dig.
Betalningen sköter du som vanligt med Klarna eller kort och prenumerationen har ingen bindningstid.
Inga fraktkostnader tillkommer.
Hur hanteras kvalitetsfel?
Om du har mottagit en defekt produkt, vänligen spara den och kontakta vår kundservice så snart som möjligt via mejl eller telefon - Se email och telefonnummer nedan.
För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi följande:
- En bild på produkten
- En kort beskrivning av felet
- Antal dosor/vape och produktnamn
- En bild på etiketten på dosans eller förpackningens baksida
Om du inte kan skicka en bild på etiketten, går det bra att istället skicka följande information i text:
- Batchnummer
- Bäst före-datum
- Produktionsdatum
Observera att produkten inte får slängas innan reklamationen är slutförd, då detta kan påverka godkännandet.
Kontakta oss
E-post
Se till att e-postmeddelandet inkluderar:
|
Telefon
Telefontider Kundservice Måndag-torsdag: 8.30-19.00 Fredag: 9.00-17.00 (lunchstängt 12.00-13.00) |
Avvikande öppettider: Vi håller stängt på helgdagar. |
Allmänt
Identifiering vid hemleverans Instabox Home och Postnord Home kräver ett korrekt mobilnummer och vid leverans genomförs en ålderskontroll genom att ett giltigt ID uppvisas. |